♥ Last night

Gårdagen var supermysig.
Träffade F istan och vi gick tillsammans till Allé Terrassen där Malvina och Robin väntade.
Vi gick upp, fick ett bord och tittade igenom menyerna.
Jag och F beställde Pasta Tricolore. Pasta med kyckling. Och Malvina och Robin tog en panpizza att dela på.
När vi var klara cirka en timme senare betalade vi och sedan åkte vi och hyrde film, en  komedi med Eddie Murphy.
Kollade klart på den, sedan gick jag och F hem till honom.
Såg ett avsnitt av Heroes, sedan somnade jag.

Idag har vi bara legat hemma i sängen och kollat på Heroes. Tror vi såg ungefär sex asvnitt eller något.
Men det är ju så bra! :)

Nu ikväll hade jag tänkt mig att titta på Offside. Någon som sett den? Bra / dålig?

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback