♥ Onsdag

Hemma från skolan.
Riktigt soft dag idag. Började med estetisk verksamhet med Magnus där vi skulle skriva lite om Frihetsgudinnan. Första tanken var, "Gah! Tråkigt!" men när jag väl kom igång så blev det till iallafall två A4. Gött.

Sedan var det ljud och jag spelade in mitt halvtimmesprogram. Gick väldigt bra faktiskt. Blev otroligt nöjd. Bra musik också.

Klockan två var det återsamling och vi hade lite karaoke i klassrummet. Haha, så kul! ...Tills Thore ville att tjejerna skulle sjunga ensamma. Det var bara jag och Marina, så först var det lite pinsamt, men sedan gick det bra.
Haha. "Ont det gör ont", jag och Marina är bäst. Det ända som saknades var mickstativet, haha..

Och nu är jag hemma, ska kika lite på tv och sedan gå ut en stund.
Sedan ikväll kommer F hit efter träningen :)

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback