♥ Ramadan

Idag börjar Ramadan. Och jag ska fasta.
Nej, jag är inte muslim men min pojkvän är det och jag vill göra det tillsammans med honom och hans familj.
Jag vet att jag vill leva mitt liv med Farre, vilket också betyder att jag vill ha barn tillsammans med honom.
Iochmed att jag och F har två helt olika religioner så har vi sagt att våra barn ska få välja själva.
Därför vill jag också veta "hur man gör".

Sedan så känns det som om jag vill ha lite mer självkontroll. Min kompis blev vegiterian i en månad förra året, bara för att se om hon klarade det. För hon ville känna att det var hon själv som bestämde över sig egen kropp.
Så vill jag med göra, och jag passar på nu när det är ramadan.
+ att jag tycker att det här med ramadan är spännande, så nu ska jag försöka.

Egentligen får man inte röka heller när solen är uppe. Fast det skulle jag aldrig klara, så jag stryker den punkten direkt...


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback