♥ Samla vuxenpoäng

Jobb (1p) 
Japp, några dagar efter skolan, så :) 1
Visitkort (1p)
Inga visitkort här inte 0
Konferens (1p)
Hey, på jobbet är det bland annat min uppgift att städa konferensrummet. Jag anser att jag förtjänar ett halvt poäng! ½
Bor hos föräldrar (-2p)
Bor med pappa, kommer göra tills nästa sommar. -2
Vara sambo (1p)
Nej, inte än (A) 0 
Vara förlovad (1p)
Haha, räknas det om man varit förlovad? :P Halvt poäng här med tycker jag. ½
Vara gift (2p)
Nejdå, grabben är ju inte ens myndig ;) 0
Skild (3p)
Eftersom att jag aldrig varit gift så kan jag automatiskt inte vara skild. 0
Äga villa (2p)
Inte som jag äger själv, nej. 0
Ha en bil (1p kombi + 1p)
Haha, nej. Inte ens körkort. 0
Hund (1p)
Usch. 0
Lån (1p)
Ja! Är skyldig min käre far tusen kronor. 1
Gemensam ekonomi (1p)
Nää. Det ska jag ha när min man blir rik! Mohah. 0
Pensionsspara (1p)
Neeej. 0
Storhandla (1p)
Jag älskar att storhandla! 1
ICA-kundkort (1p)
Nix 0
Äga diskmaskin (1p)
Jag äger ju ingen själv. Halvt poäng där. ½
Dubbelsäng (2p)
Nej, men rätt så stor ändå 0
Prenumerera på morgontidning (1p)
Pappa gör. Men inte jag. Borde få ett halvt poäng där med, men det känns lite som att jag fuskar... 0
Välja att inte svara i telefon (2p)
Jag brukar sitta och titta på telefonen tills någon annan svarar. (jag är latheten själv) 1
Putsa fönster (1p)
Putsa fönster? Finns det verkligen folk som ägnar sig åt sånt? 1
Svampplockning (2p)
Hatar skog. 0
Långfärdsskridskor (1p)
Det där lät jobbigt. 0
Parmiddag (1p)
PÅ LÖRDAG! 1
Vinprovning (1p)
Gillar inte vin 0
Däcka före 23.00 dagligen (1p)
Oftast på vardagar. 1
Soffan hemma före krogen med bästa kompisarna (1p)
Big nono. Älskar att vara ute och dansa! Men killen får sin tid ändå. 1
Spela Bingolotto (1p)
Bara när Loket var programledare. Han var bäst 1
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p)
Vem är det? 0
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p)
Hahahahahahahhahahaa... 0
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p)
Ja, ibland. När man tex ser hur långt ner i åldrarna allt börjar nu. Rökning, supande, sex m.m. 2

0 - 15 poäng
INTE gammal
16 - 25 poäng Börjar barka ditåt...
Över 25 poäng Nu är du där

10 ½ poäng, snaaaart så!

Junitjej:

Vilken snygg bakgrund du har på din blogg!!
~Vilket var/är ditt favoritämne?~

Elizabet:

hehe:)

2007-09-06 @ 07:14:21
http://Elizabet.blogg.se
Jempan:

Såg ditt inlägg lite längre ner, "många som läser - ingen som kommentarer" - därför tänkte jag lägga in en kommentar :D moahah! Kul att läsa din blogg!

2007-09-06 @ 12:41:19
http://tullan89.blogg.se
mams:

Men oj :o) Jag är bara ett gränsfall till vuxen.. 26 p lyckades jag skrapa ihop !!

2007-09-06 @ 13:19:50

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback