♥ School and the Fresh Prince

Shoo.

Har precis kommit hem från skolan. Två lektioner och sedan slutar. Me like.
Första lektionen var religion, fast det var inte så kul. Egentligen tycker jag om religion och är intresserad av det, men jag tror att jag hade större förhoppningar på den här kursen än vad jag borde ha haft.
Efter religion var det lunch och därefter arbetsmiljö och säkerthet. Sedan slutade vi tjugo i två.

Efter skolan gick jag ner till stan, träffade lite folk och satt där en stund och sedan åkte jag hem tillsammans med min bror som jag också träffade i stan.

Nu ska det tittas på Fresh Prince i Bel Air. Will Smith är sköön.


Kläderna är ju bara för grymma! Haha.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback