♥ Sexfrågor ftw.

Utmanad av Lollo.

Är du tillsammans med någon? Jao, Farre ju.
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? Ja, en gång. Men han förstod ju ingenting! :P
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? Ja, ett antal gånger
Hur många namn finns det på din hångellista? Har tappat räkningen

Har du:
a) Varit otrogen?
Ja, någon enstaka gång. Inget jag är stolt över direkt.
b) Blivit bedragen? Ja, det med.
c) Hånglat med en kompis pojkvän? Nejnej, inte möjligt.
d) Hånglat med en pojkväns kompis? Fy skäms på de som gör det
e) Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets? Men please.
f) Legat med två personer på en kväll? Ja.

Har du hånglat upp nån celebrity?
Nej, men vem vet, någon av dem kanske blir kända någon dag?
Hur många finns det på ligglistan? ...
Och när rök den där oskulden egentligen? Hösten 2001
Gjort en "One night in Paris"? Inte riktigt min grej.
Råkat vara lite dirrrty med två personer ut samma familj? Nej, vilka snuskfrågor!
Har du nånsin haft en könssjukdom? Tänkte skriva "ingen kommentar", men det säger väl allt?
Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då? Haha, ja. Någon gång kanske..
Varit fler än två i sänghalmen..? Nope, inte än.
Är du med i 10.000 metersklubben? Haha, nej. Men hoppas att bli den tjugofemte september. Får se vad som händer^^,
Konstigaste plats du sexat på? Hm. Vet inte om jag har så konstiga platser egentligen. Skolan kanske.

Jag utmanar Marina, Fashion, Farre + alla ni andra som läser! :)

Jempan:

Vad roligt, den här listan blev JAG precis också utmanad av, fast inte av någon Lollo utan av Martina :D coolt!

Marina:

Jag är på :D

2007-09-07 @ 15:15:13
http://qute.blogg.se
Daniella:

Haha, vilken rolig lista!

2007-09-07 @ 18:40:21
http://caprice.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback