♥ Shoppingplans.

På tisdag kommer lönen.
Det är den största lön jag nånsin fått, så jag har gjort upp en lista på vad jag ska köpa.
Jag har annars en tendens att bara shoppa loss på saker jag egentligen inte behöver.
Kommer att stryka saker från listan när jag köpt det, blir lättare att hålla reda på det då.
Här är listan. 
  • Mörkblå jeans
  • Svart jeans
  • Stickad tröja
  • Kofta
  • Stövlar med låg klack
  • Solkort
  • Höstklänning (helst grå)
  • Leggins
  • Ribbade strumpbyxor
  • Väska
  • Fritidskort
  • Födelsedagspresent till F

Det som är i fetstil ska jag försöka köpa i London.


Emily Sophie:

Härligt med massa shopping! :)

Karin:

på vero moda:) detsamma!

2007-09-21 @ 18:23:16
http://karinolofsson.blogg.se
annelisan:

ska du inte fynda mina jeans då? ;) coolaste och senaste i höst med mörk-mörk-blå-denim! och dessutom: 499 kr rabbat! ^^

2007-09-21 @ 23:40:48
http://annelisan.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback