♥ Shoppingrunda

Har precis kommit hem från en heldag med familjen.
Har varit i Knalleland med pappa, Becca och Simon.

Halv elva imorses hade jag en klipptid på Studio Mei. Jag toppade det bara, och det blev fint.
Efter det träffade jag pappa, becca och simon och vi satte igång vår shoppingrunda i Knalleland.

Jag köpte två par stövlar på Wedins, en kofta på Gina Tricot, en oversize tshirt på Cubus, mängder med smink på H&M, hårfärg, tre par böcker etc.

Lägger in bilder på dem sedan, batteriet dog precis på digicamen!



En lista som jag kommer lägga in tills hela listan är struken.


  • Mörkblå jeans
  • Svart jeans
  • Stickad tröja
  • Kofta
  • Stövlar med låg klack
  • Solkort
  • Höstklänning (helst grå) (har lagt undan tills imorgon)
  • Leggins
  • Ribbade strumpbyxor
  • Väska
  • Fritidskort
  • Födelsedagspresent till F


  • Lämna dina fotspår här...

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    Din mejl (valfritt):


    Bloggadress:


    Tell me now :


    Trackback