♥ Sisters by chance, friends by choice

Var hemma hos min syster för en stund sedan, för att ta en cigg och prata om dittan och dattan.
Min syster är en av de personer som betyder allra mest för mig.
Med henne kan jag prata med om vad som helst och hon är faktiskt en av de få som jag litar på till 100 %.
Jag vet att vad som än händer så kommer hon alltid att finnas där för mig.

image622

Becca:

Min lilla sötnos, du betyder supermycket för mig också, men det vet du redan.. hoppas jag :-) så skönt att ha en syster som dig som alltid finns där. ska beställa klipptid åt oss nu! puss

2007-09-04 @ 11:06:19
faster Elisabeth:

Vad gulligt skrivet av dig Alex! Jättesöta är ni båda två!!!! .
Varm kram från mig

2007-09-27 @ 22:56:16
Mikaeladriana:

Keep up these useful pieces.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback