♥ Stulen av Lolita

Någon du tycker om: Kan inte välja en. Så det får bli mina nära och kära.
Någon du litar på till 100: Mamma.
Någon du äcklas av: Känns lite elakt att skriva det här.
Någon du hatar: George W Bush, faktiskt.
Någon du vill träffa: hm, Marilyn Monroe hade varit coolt att träffa..
Någon du saknar: Jag saknar nog Theo lite.

Den senaste du skrev på msn med: Med Farre :*
Den du senast ringde: Pappa ;)
Den du umgås med fortfarande och känt längst: Malvina, vi har hängt sedan åttan.
Den du alltid har roligt med: Malvina, of course!
Den du tycker är snyggast: Om man ska ta en offentlig person här så tar jag ADAM BRODY. Självklart. Och Jake Gyllenhaal och Jude Law. Heta grabbar det dära.
Den du tycker är sötast: Sötast och sötast. Felix och Elin är sötast!
Den du tycker är snällast: Storasyster Becca. Finns alltid där.
Den bästa maten: Korvstroganoff, kyckling och ris och Thai.

Ditt favoritband: Om jag ska välja ett band så blir det Blink 182.
Din favoritartist: Sean Paul <3 och Million Stylez.
Din favoritfärg: Rött, svart och vitt.
Din favoritkändis: Beckhams, Olsen twins, Nicole Richie.
Din favoritfamiljemedlem: Beccis.
Det bandet/artist du hatar: Ehm. Tror nog inte att jag hatar något band faktiskt.

fashiion:

varför utmanade du inte mig, din bästa fashiionfighter? :(


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback