♥ Teacher's Pet

Hade som sagt engelska innan... Jag och Adam gick iväg mot salen och var lite småpirriga för att vi skulle träffa en ny lärare. Pirret varade inte länge, vi fick nämligen reda på att vi skulle ha vår gamla eng lärare. OH NO!
We dont like her. Men vi får väl stå ut. Adam pratade om att byta från eng till musik, men jag får stanna kvar.
Kan inte byta... Måste ha eng B för att komma in på den utbildningen på högskolan jag vill gå på.

Efter engelska i tre timmar så slutade vi för dagen och jag åkte hem.
Tittade lite på tv och sov en stund. Man blir trött av att inte äta!
Nu precis har jag ätit kvällsmat - jag vet att solen inte har gått ner, men jag ville äta ihop med familjen.

Nu snart ska jag titta lite på Freddie, och snart kommer också F hit.

Ciao!


Jehona:

Ja, tänkte jag skulle ta lite bilder här hemma, men först vill jag ha allting fixat med tavlor och sånt :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback