♥ Thank God its friday!

Ja, äntligen här fredagen här.

Har redan både börjat och slutat skolan...
Började klockan åtta och slutade halv nio. Hade svenska C för första gången idag och det verkar vara en riktigt rolig kurs. Vi ändrade dessutom schemat idag så att den börjar tio i tio istället för klockan åtta. Gött!

Efter skolan gick jag hem och pussade lite på F som låg och sov och sedan gick jag över till min syster.
Vi (jag, min syster och hennes barn) sjöng och dansade och flög omkring till Mora Träsk. Haha, värsta nostalgitrippen ju.. "snurra runt i ring, dansa honky tonk, det var allt för denna gååången!"
Snart kommer mami och hämtar mig och ska köra mig till jobbet.
Slutar halv fem idag. Ikväll ska jag och F nog bara ta det lugnt, men imorgon ska vi på bio.
Funderar på att se "Ett öga rött", någon som sett den?

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback