♥ The listan.

Har en stark känsla av att den här listan redan finns på min blogg.
Äsch, dom ser ju likadana ut allihopa ändå.

JAG ÄR:
Blyg:
Kan vara, beror på.
Smart: Ja, när det behövs. Kan vara påfrestande att tänka ibland.
Långsam: Oftast inte.
Stressad:
Kan man säga, ja. Stressad är mitt andra namn.
Tålmodig: Inte alls.
Djup: Mja, vet man aldrig.
Öppen: Är öppen mot dem jag behöver vara öppen mot.
Ärlig: Ibland för ärlig.
Positiv: fifty-fifty
Rolig: Haha, ja!
Ansvarsfull: När det behövs. Fast oftast behövs det inte, så.

VÄNSKAP
JAG HAR:
Svikit en kompis:
Ja, det har jag nog. Fast inte på länge.
Förlorat en bästa vän: Förlorat och förlorat, det rann ut i sanden. Vi gled isär.
Sagt att jag älskar en kompis: Oh, ja. Jag är inte den som sparar med sånt. Älskar jag mina vänner så vet dom om det.
Sovit med en killkompis: Ja, när jag gick på mellis.
Sovit med en tjejkompis: Jaa.
Pussat en av samma kön: Många gånger. Vem vet hur många fyllehångel jag haft med Malvina? Hahaa..
Slagit en kompis: Ja.
En kompis som vet allt: Malvina.

KÄRLEK
JAG HAR:
Blivit sårad:
Absolut.
Haft stadigt förhållande: Twice.
Krossat någons hjärta: Har antagligen krossat ett och samma hjärta flera gånger.
Gett någon ditt hjärta: Japp. Men det tog ett tag.
"Playat": Mm.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Jao.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Det också.

LIVET
Svart eller vitt:
Svart.
Rött eller blått: Rött.
Skriva eller tala: Skriva.
Vatten eller cola: Vatten. Dricker inte Cola.
Nagelbitare: Please make me stop?
Mobil eller Ipod: Mobil.
Film eller serie: Hmm, serie. Håller ju på längre! ;)
Festa eller softa: Festa. Party like a rockstar!
Sommar eller vinter: Sommar!
Fredag eller lördag: Lördagsgodis.
Kärlek eller vänskap: Men tjena. Orka välja.
Bio eller hemmakväll: Hemmakväll med stor tv så man kan låtsas att det är bio?



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback