♥ Alex och Carro goes wild in Knalleland

Hemkommen från jobbet för cirkus en halvtimme sedan. Har haft det jättebra där. Har jobbat med Carro, och det är verkligen "Alex och Carro goes wild in Knalleland", haha! Har knappt haft några kunder alls, så vi har mest fixat saker i butiken. Och ätit kinderägg. Och spelat jättehög musik. Och dansat. Och spelat basket. Har helt enkelt  varit kul att jobba idag. Fast jag är trött.. har varit uppe sedan 06.15 imorses, så nu är det snart dags för sängen. Tänkte smörja mig lite med bus först..

Imorgon jobbar jag igen, i Knalleland på Hemmakväll (Videomix). 14.00-22.15. Det lååånga passet. Efter det kommer jag säkert vara skittrött eftersom att jag ska upp lika tidigt imorgon igen och gå till skolan.

Aja, nu ropar sängen. Sov gott!

fröken solsken:

låter som ett roligt jobb! :) att man jobbar med någon gör så mycket. att stå själv är pisstråkigt. det fick jag gör mycket på mitt förra jobb. hoppas du får en bra dag! kram kram


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback