♥ Fint väder idag med

Yes, solen skiner idag med och det är fantastiskt ute! Varför sitter jag inomhus, liksom?

Varit en kort dag i skolan idag. Började tio och slutade halv tolv, men jag satt kvar i skolan och fixade en inlämning i religion. Var klar vid ett och då gick jag ner till stan, köpte en glass för mina sista 12 kronor, och satt och softade lite på Stora Torget och smygtittade på folk bakom mina solglasögon.

Livet är härligt idag :)

189850-1056

fröken solsken:

åh, tack tack =D

ja, den såg jävligt najs ut gadden. kan du inte flörta till dig en bild på hela den av honom? ^^ vart lite nyfiken på att se hur hela altet ser ut. Tobbe har ju ocksåen gadd där på sidan, fast hans är mer mönster och ett tecken för måne. passar ju bra när jag har en sol ;) läckert med tattuerade grabbar hehe


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback