♥ Fredag

När jag vaknade imorses hade jag ingen som helst lust att gå upp. Var såå trött!
Gick ju i skolan 8.00-13.00 igår och sen så jobbade jag 14.00-22.00, så jag var helt slut när jag kom hem! Tur var det att Thessan och Frida kom och hämtade mig annars hade jag nog somnat på bussen, haha.

Det var en bra dag i skolan igår iallafall. Jag och Farre sände radio i en timme, och det gick hur bra som helst. ... förutom att brandlarmet sattes igång mitt i sändningen så det var bara liksom: "Jaha, nu var det brandövning. Gå nu ut allihop så spelar vi Juni, juli, augusti så länge." Haha.

Jobbade med Alex igår, men han gick vid halv nio för han skulle på bio så jag fick stänga själv men det gick kanoners.

Idag jobbar jag på VSP. Är här nu... slutar halv fem. Syster kommer snart hit med maten jag glömde hemma. Snäll syster hehe.

Ha en braaaaaao friday! Så hörs vi senare



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback