♥ Fredag

Gooodmorning fellas! Idag är det fredag och jag sitter på jobbet denna soliga morgon.
I onsdags kom Marcus hem, vilket gjorde mig överlycklig. I tisdags skrev vi även hyreskontrakt, och har en lägenhet som vi flyttar in i den första juli. Kommer bli toppen!

Annars har jag inte gjort så mycket i veckan. Vi lånade mammas bil igår, åkte till Knalleland, shoppade lite och sen handlade vi mat och åt en lunch ute. Hade det jättemys!

I helgen blir det lite partey. Thessan ska ha "back in the days"-grillfest imorgon, där det kommer massa folk från högstadiet samt hennes gamla gymnasieklass. Kommer bli kul! Ikväll vet jag inte vad som händer, ska väl bara chilla och ladda upp inför imorgon.

Ciao!

Mingla:

Var det inte du som var på Ica igår?


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback