♥ friday

Hello partypeople!

Fredag idag. Underbart, right? Har sovit underbart gott idag och vaknade relativt pigg.
Idag är det som vanligt ingen skola, utan jag ska jobba. Börjar klockan ett och slutar halv fem. Och guess what? :P tjugo i fem kommer älsklingens buss in på centralstationen. Yeey! Har saknat honom så!

Så ikväll blir det nog inte mycket bloggande ;) Ska ägna all min tid åt min Marcus!
Hoppas ni får en bra fredag allihopa! :)

vad tyckte ni om
luggen förresten?

Ms Sunshine:

najs med lugg! =) äter du mycket socker? det förstör imunförsvaret kraftigt. jag hade förr problem med att vara sjuk jämt och gick då igenom min kost och insåg till min stora chock hur mycket socker jag åt. så jag skar ner på det, gick ner i vikt och är 7 gånger mer frisk nu för tiden. =) härligt att marcus kommer hem i helgen! *kram kram*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback