♥ Gah

Innan tyckte jag om söndagar. Ligga länge i sängen utan några krav på att gå upp. Och när man väl gjorde det, så var det bara att slappa ändå.

Nu tycker jag inte om söndagar längre. För numera betyder söndagar att Marcus åker ifrån mig. Nu har han precis åkt, och det känns redan lite tomt. Hans doft hänger kvar här i lägenheten, men sakta men säkert börjar jag vänja mig vid lukten, så den håller på att försvinna.

På fredag kommer han hem igen, så det är ju inte så många dagar vi är utan varandra. Men jag längtar iallafall tills vi flyttat in i den nya fina lägenheten, så att vi bara kan vara och njuta av varandra, - så ofta vi kan och vill! :)

Ska städa nu och lite senare idag kommer några mysiga vårbilder från igår. Pussen och kramen



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback