♥ Jag och min babe

Du ska tänka på den person du tycker om/är kär i
och svara sedan ärligt på frågorna här nedan!

Är han svensk?
Nja, han är väl lite est haha.
Är han i din ålder?
Två år äldre
Är han lång eller kort?
Längre än mig iallafall :)
Är han omogen eller mogen?
Både och
Är han söt, fin eller vacker?
Han är snyggast av alla! Yey
Är han oskuld?
Ne
Är han okysst?
Nope
Är han snäll?
Ja, väldigt
Är han lätt att prata med om allting?
Jao
Är han lätt att skratta med?
Alltid
Brukar han skämta om att ni ska 'in på toan och ha sex'?
Haha, nej. Lite mognare än så hah. 
Är han populär i eran skola?
Han går inte i skolan.
Är han mobbad?
Ne
Är han blyg?
Ja, lite smått.
Är han framåt?
Ja, mestadels.
Har han någongång gjort dig ledsen?
Nej 
Har han någongång gjort dig glad?
Ja hihi
Om du är ledsen, kan du prata med honom då?
Ja, det kan jag.
Om du är glad, delar han glädjen med dig då?
Yes!
Brukar du eller hanbetala saker?
Brukar vara olika
Brukar du skrika och ofta vara arg på honom?
Neej, det är inte alls ofta
Brukar du krama honom mer än 10 ggr på en kväll?
Nja, vi ligger ju och kramas hela natten :)
Tycker han att du är jobbig ibland?
Nej, det tror jag nog inte
Tycker han att du är snäll och rolig?
Det hoppas jag ;)
Har du sovit hos honom nångång?
Så ofta det går
Har han sovit hos dig nångång?
Japp
Har ni duschat ihop?
Klart ;)
Brukar du tänka på honom?
Alltid
Brukar du sakna honom?
Ja, nu när han är i Norge, annars träffas vi ju så ofta så då hinner vi inte sakna hihi.
Brukar du fälla tårar för honom?
Det har jag nog gjort någongång.
Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara då?
Något han verkligen menar.
Och sen till den sista frågan .. vad heter han?
Marcusbaby.





Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback