♥ Jag vet att ni längtat höhö

Här kommer bilderna från Oslo!

På bussen


Vart vi än gick så var det klotter överallt.. Kanske inte så fint, men de gör sig bra i kameran ;)





Marcusbaby


Utanför huset där han bor


På innergården. Ni ser vad det står va? Hahaha..

fröken solsken:

haha "ligg med mig" klockrent! =P
då är det detta jag har att vänta mig imorn då när jag åker till oslo för att hälsa på min darling. jag har inte vart där sen jag var runt 5 år, så jag minns inget av den staden. trivdes du där? hittade ni på nåt eller mös ni mest? =)

ja, det vore ju bra att åka bussen dit ihop nån gång =) så slipper man ju vara själv på den tråkiga resan. vi får absolut prata mer om detta tycker jag ^^ nu ska jag i säng! sov gott! *kram kram*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback