♥ Sådär...

Härligt att bloggen fungerar igen!

Helgen har som sagt spenderats i Oslo. En intressant stad det där. Det första vi möttes av var några knarklangare som langade mitt ute på gatan, helt öppet. Haha. Lite fascinerad blir man allt.
När jag skulle åka hem i söndags så grät jag nästan hela vägen hem, är ju inte säker på när jag får träffa Marcus igen. Menmen, bilder har jag men de lägger jag upp ikväll för just nu sitter jag i skolan.

Hade även en shoppingdag med Ida igår och även bilder från det kommer upp senare ikväll.
Nu har vi bara ESV kvar och sen slutar vi. Ska då kila iväg till jobbet och jobba några timmar. Senare ieftermiddag ska jag bjuda Malvina på middag. Var längesedan sen sist! Ha det gott, folks :)


fröken solsken:

din stackare! förstår verkligen känslan du bär på för att marcus ska vara i oslo. jag har ju det exakt likadant.

tobbe jobbar och bor i oslo. han har praktik som system tekniker. han svetssar fiber till bredband. mycket mer vet (och förstår) jag inte om vad han pysslar med om dagarna på jobbet haha =P

bra att du ska plugga klart =) du ska se att det blir enklare än det känns som nu med marcus. ni får prata mycket via msn med heradset, det gör jag och tobbe. för att ringa kostar ju en förmögenhet =S vi kanske skulle ta och ses någon gång alla fyra i oslo? ;) kram kram


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback