♥ Scary or what?

En kille har addat mig på msn. Jag känner honom inte. Såhär skrev han nyss:

"Du heter Alexandra Josefine Hultman. Född 2:a juni 1988 och är Tvilling. Du är fortfarande bokförd i Borås på Sparrfeltsgatan 32. Din civilstatus är med en examinerad soldat, Marcus Borgnér, avgången soldat com nu bor på okänd adress i Oslo :) "


malla:

Hum, skumt? :)

Jag vet, jag har blivit lite dålig på det, men sitter ju inte framför en dator varje dag längre! :P

see u to night

mams:

urk och usch och fy...

2008-04-30 @ 19:07:10
annelie:

ja, jag ska försöka stanna här över sommaren =) måste hitta mig fler jobb bara.

oh creepy när folk kollar upp en. vad fan ville han då...? =/

2008-05-02 @ 10:04:23
http://cherrytreelane.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback