♥ Söndag

Har inte uppdaterat någonting alls under helgen, men som ni alla vet så var ju Marcusbaby hemma så ni förstår nog ;)

En snabb uppdatering:

Fredag: Fem minuter efter att jag skrivit
det här inlägget, traskade Marcus in på kontoret och överraskade mig. Snacka om att jag blev glad! Åkte hem och myste lite, och sedan hem till pappa för att äta middag. Kvällen spenderades bara vi två hemma i soffan. Mys på hög nivå!

Lördag: Handlade mat och gick omkring i stan. På kvällen var vi på inflyttningsfest hos en av Marcus kompisar, trevligttrevligt.

Söndag: Idag har vi ägnat oss mycket åt varandra, men även städat och sedan har han åkt hem till Oslo igen. Saknar redan :( Nu dröjer det två veckor tills han kommer hem igen, och det känns ju lite...

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, plugga lite. Har muntligt nationellt prov i svenska på tisdag, så blir väl att plugga lite på det. Ska även försöka fixa en inlämning till religionen också.

Ha en bra söndag

annelie:

då är vi ensamna ett tag till du och jag - norge fruarna ;) tobbe kommer i slutet på månaden, tror det är tre veckor tills dess. såvida jag inte flyr dit av längtan =P
härligt att ni haft det mys i helgen =) går det inte lättare än du trodde? det känns lättare för min del, trodde det skulle vara 10 gånger jobbigare. trivs han på jobbet? kram kram =)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback