♥ Söndag

Dagen igår var perfekt!

Jag, Marcus, Frida och Erik åkte iväg till Göteborg vid halv tolv tiden. Strosade runt lite i Nordstan, köpte lite grejer. Vid tre åkte vi allihopa ut till min mamma i Kungsbacka. Jag och Marcus skulle dit på kalas men Frida och Erik ville titta på huset, så dom fick följa med.

Vi åkte hem vid halv sju, och efter cirka en halvtimme så började bilen låta konstigt. Vi fick bensinstopp! Mitt på motorvägen haha. Satt fast i typ en och en halv timme, och till slut kom Marcus pappa och fyllde tanken med bensin så vi kunde åka vidare. Men vad är oddsen att Marcus mobil är död, min brors mobil är död och jag har inga pengar på min? Haha, illa.

Kvällen spenderades med Erik och Linda, vi drack några öl/cider och spelade Lika par leka bäst och tittade på en film som jag somnade till.

Så allt som allt var dagen super. Fast vi fick bensinstopp. Jag tyckte faktiskt att det var lite roligt.


Cas:

Så fin blogg du har :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback