♥ Weekend

Hej hopp everybody. När jag och Marcus är i  farten brukar det inte bli så mycket bloggande, och inget undantag den här helgen ;)

Fredag: Marcus kom hem!! Yey. Gissa om jag var lycklig. Vi myste framför en film och bara var.
Lördag: Åt sen lunch hos Marcus mamma, och efter det var jag och Marcus uppe i Knalleland en sväng. Fikade bland annat hos Malvina och Robin. Sen så åkte jag och jobbade.
Söndag: Har varit hos Marcus pappa+the stepmonster och ätit lucnh idag. Mums. Sen så följde jag Marcus till centralen, och han åkte tillbaka till Oslo :(

Och nu sitter jag här. Börjar jobba om en timme, känner inte för det till 100%, men ska jobba med Jonathan ikväll och det känns ju bra. Han är soft. Nu ska jag bara chilla lite här hemma, farbror+faster är här, så får väl vara lite social. Ha en bra kvälL!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback