♥ Yo i hallonskogen.


Har varit en tröttsam dag. Mycket att göra i skolan och så regnar det ute. Mucho jobbigt!
Känner mig också känslomässigt utmattad idag. Lite nere och så, men är väl antagligen i en liten svacka och blir säkert bra snart igen.

Ska kika lite tv nu och vräka i mig godis. Allt brukar bli bättre då.

Ms Sunshine:

uscha, hoppas du mår bättre idag, gumman! skitjobbigt att va emo och längta efter någon. men du ska se att ni snart ses igen. love finds a way! och han saknar dig exakt lika mycket ^^ då känns det alltid lättare för mig, när jag tänker så. längtar han med är det inte lika tungt.
skaffa dig som sagt ett headsett och snacka via msn, det kostar inte ett skit. då kan ni prata på i timmar och då känns avståndet mindre med ;) kram kram


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback