♥ Bakis-söndag

W'zup peepz! Haha.

Igår var en kul kväll. Efter jobbet hämtade Tina&Co mig, vi åkte hem till Tina och fixade iordning oss och vidare till Cherie på förfest. Vi skulle ha en light-fylla, så cider stod på menyn. Så det dracks cider och lyssnades på 90-talsmusik. Underbart! Vid halv ett drog vi ner till stan, det var helt proppfullt på Harrys, så vakten stängde kön efter oss. Och då tänkte vi att det säkert skulle vara ett helt hav med människor där inne, så vi gick ur skön och vinglade vidare till Swing. Lagom med folk och bra musik fram till slutet iallafall.

Fanns en del "gamla" kompisar man störde sig på som fan, men det gjorde inte så mycket. Hade kul ändå! :) Kom i säng halv fem och gick upp för en timme sen. Jag är trött! Sov hos Tina inatt och idag ska hon flytta till Växjö därav den tidiga uppstigningen. Men jag kan aldrig somna om, så nu ska jag in i duschen och sen ska jag till Ikea med mamma! Ska även sova där inatt, så blir nog inget mer bloggish idag.

Ciaaao!

Marina:

Vad gjorde jag och Ida att du störde dig på oss?

2008-08-10 @ 13:48:13
Marina:

"Fanns en del "gamla" kompisar man störde sig på som fan," Antar att det var jag och Ida?


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback