♥ Fredag

SItter på jobbet (VSP). Måste vara förvirrande för er som läser om alla mina jobb haha. Bara denna vecka har jag jobbat på tre ställen. Men en liten sammanfattning då:

VSP: Jobbar som receptionist här och har gjort det i fyra år. Innan var det oftare, nu är det väldigt  sällan. Bara när jag behövs.
Hemmakväll: Där arbetar jag som kassabiträde. Jätteroligt!
Newhouse: Jag jobbar på Newhouses lager här i Borås, jag jobbade även där förra sommaren.

--

Slutar klockan fyra, ska då hem och hämta mitt bankomatkort som Marcus lånat och sedan ska jag springa bort till systemet för att köpa vuxendricka som jag ska ha ikväll och imorgonkväll. Ikväll blir det sexparty för hela slanten! Min kompis Thessan har börjat jobba på Himmelriket.se, och där fixar dom så att det kommer en tjej som visar upp olika saker därifrån och sedan får man beställa från henne. Kommer bli skitkul!

Och imorgon fyller Helena år, så det blir party imorgon med. :) Yey. Fast ikväll blir det lite lugnare än vad det kommer bli imorgon-

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback