♥ Getingstick

Är det något jag får sån där krypande panikkänsla av så är det getingar. Om det är en geting i bilen så öppnar jag nästan bildörren medan bilen kör i 70km/h. Nästan. Om en geting är i närheten av mig på bussen så går jag av.

Jag börjar svettas, mår illa och blir yr när jag hamnar i en situation när jag kan bli stucken.

Idag blev jag stucken. På fingertoppen på långfingret. Jag började nästan gråta och fick halvt som halvt panik och visste inte vart jag skulle ta vägen. Och det gjorde så ont! Fast du börjar det bli bättre. :)


blä

mams:

Stackars Alex!! Puss

Daniella:

Jag är exakt likadan. Har lyckats svimma en gång också. jag får PANIK.

2008-08-12 @ 23:52:41
http://caprice.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback