♥ Klantiga jag

Har precis spillt ett helt glas saft över hela mig.
Det ser ut som om jag har kissat på mig.

När folk säger "detta händer bara mig!" så är det oftast inte sant. Men när jag säger det så är det verkligen det.

Jag har en rätt klantig historia bakom mig. Här kommer några utdrag ur mitt klantiga liv:
- Sprang för snabbt i en trappa i skolan när jag gick på högstadiet, jag ramlade och ambulansen fick komma och hämta mig.
- Jag råkade spilla jordgubssaft på en föredetta killes pappas ljusgula matta
- Jag sparkade ett fullt glas oboy över samma föredetta killes pappas skor.
- Jag reste mig och slog huvudet i ett berg när jag var på klassresa så att det började blöda.
- När vi sprang 100 m i skolan, sprang jag för fort och snubblade över mina egna fötter och skrapade upp hakan.
- Jag fes (jättehögt) när jag skrattade till en komedi tillsammans med en kille.
- Jag råkade kasta hallonsylt på en vit vägg när jag åt pannkakor.
- Jag spydde i min ena jackärm när jag satt på bussen när jag var full för två år sedan. På samma buss spydde jag även på bussdörrarna när jag skulle gå av.



Mer historier om mitt klantiga liv kanske kommer någon annan gång.

Ida:

HAHAHAHAHAHAHAHA!

Den där gången du fes, så var väl "killens" pappa med också?:P haha, det glömde du ju! <3

mams:

Pussar min klantiga trollunge.. undrar vem du kan brås på.. :o)

2008-08-23 @ 17:41:47

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback