♥ Onsdag

Har en fullspäckad dag framför mig. Först ska jag till mammas jobb och skriva ut mitt CV, sen träffa Malvina och köpa ett busskort av henne, vidare till Knalleland och söka massvis med jobb, klockan 17 träffa Natasha och sedan börjar jag jobba 19.30 på Hemmakväll Allégatan till klockan 23. Så har en del att göra, men hellre det än att bara sitta hemma och ha tråkigt. Vädret ser ut att ha blivit lite bättre nu. Härligt!

Pussciaaaao

Marina:

Men jag kollade vad lärare hade för att komma in, och det var ju också grundläggande kunskaper, alltså barn och fritid. Eller?



Ja, det är ju lite försent att kolla vad man behöver när man kom på det nu för en eller två månadsen ^


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback