♥ På det andra jobbet

Direkt efter jobbet på Newhouse åkte jag hem, bytte om och gick ner till Hemmakväll. Så jag har alltså jobbat från 07.30 imorses, och jag har inte slutat än. Slutar klockan 21. Känner nu att jag börjar bli riktigt trött.

Efter jobbet ska jag också handla. Suck! Imorgon blir det jobb på Newhouse igen. Det kirrar gött i kassan! ;D
Och hungrig är jag också, det enda jag hunnit trycka i mig idag var lite korvstroganoff från igår, och det var vid 12 tiden i förmiddags.. gah.

Nu ska jag rapportera dagstidningar, gå ut med lite film och sen slutar jag. Yey. Marcus jobbar ikväll och kommer inte hem förrän klockan tolv inatt. Vi har inte träffats på hela dagen. Miss you.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback