♥ Söndag

Glömde ju berätta att jag skulle åka med Marcus upp till Norge förra veckan. Så det är därför jag inte uppdaterat :P Har åkt med honom i hans lastbil och levererat glass. Mysigt att få vara med varandra så mycket :)

Kom hem i fredags, till vår lägenhet! Gah, blir fortfarande glad när jag tänker på det. Var ju på Ikea förra lördagaen också och köpte en massa nya saker. Möbler och smågrejer. Jättefint!

Idag är det söndag, och Marcus åker upp till Norge igen och kommer inte hem förrän om två veckor. Fast vet ni vad? När han kommer hem då, så är det forever! Haha, då ska han inte upp till norge nåt mer, yey!

Sitter på jobbet nu, hade öppning. Men som vanligt ska något strula och nu var det låset som strulade sig så jag fick ringa min arbetskompis Alex så att han fick hjälpa mig att låsa upp dörren. Hehe...

Nu ska jag dammsuga, ciao!

N I C O L E:

Läs min Nicole Listar på min blogg, tar upp intressanta ämnen där, alkohol, Snyggast.se och kissie



Mvh N I C O L E
www.kiwiz.blogg.se

2008-08-03 @ 10:22:23
http://kiwiz.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback