♥ Tisdag

Godmorgon!

Är på jobbet (Hemmakväll) just nu. Har öppning och har precis börjat. Daniel och Petter hade lovat att lämna en lista där mina uppgifter för dagen stod, men har än så länge inte hittat någon lista så får se hur det blir med den saken.

Helgen har varit lugn. I fredags var jag hemma hos pappa och åt middag, och efter det åkte vi och hälsade på mina kusiner och när vi var klara där åkte jag hem till pappa igen och kollade film med honom. Jag kom hem till mig vid ett-tiden och somnade med en gång :P

Lördagen spenderades hemma med Marcus och vi lagade tacos och kollade på film. Mysigt!
Ska antagligen jobba hela veckan. Idag på Hemmakväll, imorgon och på torsdag på Newhouse (där jag sommarjobbade förra året) och sen på fredag på VSP. Gött att dra in lite pengar till kassan :)

Ciao!

XON:

God morgon

besök gärna min blogg :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback