♥ Tisdag

Idag var det meningen att jag skulle städa mitt rum.

Jag åkte och shoppade med min kusin istället. Köpte (ännu mer) grejer till vår lägenhet och ett par örhängen och två par stickade tröjor. Såg även när jag kom innanför dörren att min mamma köpt en mixer till oss. Fatta att jag blev glad! :) Jag älskar att mixa saker.

Men tänkte iallafall att jag skulle städa imorgon.

Fast sen bestämde jag mig för att följa med min kusin till Växjö imorgon. Så vi får se när städningen och packningen blir av. Men när jag väl kommer igång så går det nog fort.

Förresten, jag stukade mitt finger igår precis efter getingsticket. Hur stor chans är det att det händer liksom?

Natasha:

Stackars alex! Vilken otur du har... Vad är det du tänker mixa? :P

Natasha:

hörre dudu! Med min feta ekonomi har jag inte råd med köttfärs, så när jag får lön kan jag bjuda dig på skitgodrisotto oså kan vi lägga i lite köttis om du vill :P

2008-08-12 @ 22:07:08
http://wannabetash.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback