♥ Grand Hotel & X&Y

Igår var det full fart. Och Hemmakvälljulbord på Grand Hotel. Jag, Fanny och Linda var hemma hos sistnämnda vid 16-tiden och då började förfesten. Vi gjorde oss iodning, lyssnade på hög musik och flamsade runt lite. Vid sex tog vi en taxi till Kristian där han och Johan var. Vi spelade Guitar Hero och hade det allmänt trevligt. Så trevligt att vi kom för sent till julbordet. Ha ha. Vi fick några drinkbiljetter var och när dessa var slut vi tolv tiden drog vi vidare till X&Y där festen fortsatte. Blev helt bananas-full och Linda tappade bort sin mobil...

Idag är det dock en ny dag och jag är inte bakis, som vanligt. Känns skönt! Jag och M ska till Liseberg och Ikea idag. Ska bli mysigt! Först måste jag dock få tag på Linda, kan bli lite svårt eftersom hon som sagt tappade bort sin mobil.

Ha en bra dag!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback