♥ Onsdag

Precis som jag skrev i förra inlägget, firar jag och Marcus ett år idag. Fantastic! Detta året har gått så fruktansvärt fort! Jag har tagit studenten, gått på avslutningsbal, klippt band med gamla vänner och skapat nya band med nya människor, jag har flyttat hemifrån och samtidigt blivit sambo med en person jag älskar mest av hela livet, sagt upp mig från jobb och fått nya och mycketmycketmycket mer! Jag är nöjd med detta året. Ett helt år har det varit du och jag, älskling. Som du sa innan: MINST 100 till!

När han kom hem från jobbet hade han med sig en vacker bukett med röda rosor och Paris Hiltons parfym CanCan. Älskar den! Men älskar Marcus mer.. ;) På jobbet pratar de om att de aldrig vart med om kärare människor än oss två. Kan nog stämma ;)

Anonym:

ni är de finaste paret jag vet

2008-12-12 @ 19:25:39

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback