♥ Skönt med helg!

Igår var det fredag och det var partey. Förfest hos mig och Marcus med en hel del folk. Körde lite charader och drack och hade roligt. Åkte ner till Trägårn, kollade på Million Stylez. Grymt! Vi shakade som aldrig förr när han spelade Miss Fatty! :)
Lite tråkigt dock när vi skulle åka hem. Träffade på en vän och föredetta skolkompis som blivit misshandlad av fyra killar så vi ringde ambulans och jag och Malvina åkte upp med henne till akuten. Vilka svin det finns! Men nästan ännu värre att en tjej som gick i min klass och känner den här tjejen såg ALLT, och ingrep INTE. Vilken jävla liten människa alltså! Att man kan leva med sig själv.

Men nu mår min kompis bättre, hon fick stanna över på sjukhuset men inga allvarliga men efter natten. Men det är helt sjukt.

Nu är jag på jobbet iallafall, jobbar till kl.22. Ingen utgång denna lördag inte ;)


Million Stylez - Miss Fatty
<3

Looooooooooooolls:

MEN SHIT, what?! :O


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback