♥ Söndag

Sitter på jobbet, har precis börjat. Ska snart ta mig an att sopa upp lite godis på golvet. Ha ha.

Annars mår jag super. Jag känner verkligen att det här är livet jag vill leva. Allt är så bra just nu! Tyvärr finns det ju alltid människor som gör allt för att förstöra en minut av ens liv, men vad gör det? Jag är för bra för sånt!

Jag slutar klockan fem och då ska jag träffa bästa vännerna för glöggdrickande och byte av julklappar. Kommer bli mysigt! Tittade på filmen WALL-E igår, riktigt mysig! Och vi såg den på blu-ray ofcourse ;) Har ju PS3 nu. Woho!

Julen närmar sig verkligen med stormsteg, tänk att det redan nu på onsdag är det julafton. Sick!


emilia:

hihi min sötnos. saknar dig, vad gör du på juldagen?


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback