♥ Hello 2009, goodbye 2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes! Jag blev sambo :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har slutat med nyårslöftena, håller dem aldrig ändå :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, min vän Theo fick en dotter och min kusin fick en son.
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Marcus bodde i Norge den största delen av 2008. Saknade honom!
5. Vad var din största framgång 2008? Att jag har så himla härliga vänner!
6. Vad spenderade du mest pengar på? Möbler ;)
7. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och sökt fler jobb
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig och grubblat.
9. Hur tillbringar du nyår? Det blir med mamma, Stefan, syster + kille och bror + tjej. Och Marcus självklart! <3
10. Vem saknade du? Marcus som sagt, Men nu har han ju flyttat hem :)
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Nej, faktiskt inte. Brukar aldrig ångra saker.
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Definitivt andra halvan. Våren spenderades i skolan med all stress och all dramatik. Sedan kom the best summer ever och jag och Marcus flyttade ihop.
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Jag tror att det nya året baseras på vad man gör på själva nyårsafton. Förra nyårsafton var jag tillsammans med vänner medan Marcus jobbade. Och vad hände? Marcus åkte iväg till Norge och jobbade i lite mer än ett halv år, men jag fick desto bättre kontakt med världens bästa tjejer! Den här nyårsafton ska jag spendera med närmsta familjen och med Marcus så jag hoppas på ett otroligt bra år där jag träffar familjen oftare än tidigare :)

Blandade pics från 2008:

Balen


Studenten


Sommar


Årets första grill


En inflyttningsfest


En till iinflyttningsfest


Utgång


Mys


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback