♥ Att det kan gå så snabbt.

Vet inte vad jag ska skriva... Men känner att jag måste få det ur mig.

Min bästa vän Malvina ringde precis och berättade att en gemensam vän till oss har dött.
Malvina var helt förstörd och jag hade ingen aning om vad jag skulle säga. Kände bara att mina egna tårar började rinna, men kände att jag var tvungen att vara stark för hennes skull.

Dock när vi la på så kunde jag inte hålla det inne längre. Satt här på jobbet och tårarna bara rann.
Nu har de slutat, men jag känner att de inte är långt borta. Känns jobbigt att vara här på jobbet, jag måste svara i telefon och låta så trevlig som möjligt men hur lätt är det när jag känner mig såhär?

Jag skickar mina varmaste tankar till de som stod henne nära, till de som stod henne mycket närmare än vad jag gjorde. RIP J.V.


Marina:

*kramar om*

Malin:

Hoppas allt går bra! *

2008-03-07 @ 10:38:34
http://malined.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback