♥ dags att beställa nya linser

image966

Så.. nu var det dags att beställa nya. Funderar bara till att börja med en ljusare variant. Men kan inte riktigt bestämma mig. Ni kanske kan hjälpa till? Just nu har jag samma färg som på bild nummer 2. Det kanske ses på min egen bild nedan. Det är alltså den mörkaste bruna färgen man kan beställa. Men jag tänkte att den kanske är för mörk! Kanske ser lite mer naturligt ut om det är lite ljusare färg på dem. Vad tror/tycker du?

image968

---

Fick en fråga om min vanliga ögonfärg. Hittade inga bra bilder, men här kommer iallafall två!
Som ni ser lite blågröna typ..
image970

Scary med så många ögon i samma inlägg haha..

fröken solsken:

har du ingen bild på din vanliga ögonfärg? *nyfiken*

fröken solsken:

jag tycker antingen de ljusa, men helst något i grönt. du har ju sjukt vackra ögon i din egna färg!

2008-02-29 @ 22:13:38
http://cherrytreelane.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback