♥ Godmorgon, världen!

Idag är det torsdag och även alla hjärtans dag och här sitter jag på jobbet.
Brukar ju egentligen jobba på fredagar men min syster ville att jag skulle hoppa in idag så att hon fick min fredag. Fine för mig.

På jobbet har jag fått smeknamnet (öknamnet) reserven. Vet inte om det är bra eller dåligt.
Oftast när de går förbi min plats frågar de mig om jag har mycket att göra och jag brukar oftast svara med en tung suck och säga att det är för mycket än vad jag klarar av. Ha! Det enda jag gör är ju att blogga när jag är på jobbet. Hehe...

Idag är det även alla hjärtans dag. Min babe verkar ha planerat något, men jag vet inte vad.
Klar klockan sju ska jag vara iallafall. Så mer uppdatering kommer senare!

Ciao!

winald:

o lite du hunnit blogga sedan din dag på jobbet började. haha

2008-02-14 @ 11:25:02

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback