♥ Haha, en lista. Yey!

Lovar du att vara ärlig? Nej
Du heter: Alexandra Hultman
Smeknamn: Alex, Kaka, Hultman.
Låt just nu: Bubbly med Colbie Caillat spelas på radion nu heh. 
Beroende av: Närhet, jag är nog det största flockdjuret jag känner.
Favoritkaraktär(er) i bok: Hm, inte tänkt på. 
Vem behöver du mest just nu?: Vem..? Hm, Malvina måste jag säga. Saknar henne!
Vad tror folk om dig?: Det beror ju på vem du frågar
Stämmer det?: Nej.
Vad får du oftast komplimanger för?: My smile, hah. 
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag behöver inte säga nåt, jag behöver bara visa mig så blir folk imponerade! 
Hur imponerar man på dig?: Du säger "min pappa är rik" .
Brukar du skratta för dig själv?: Ja, har till och med fått ett skrattanfall på bussen. Lite pinsamt. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS ?: "Hej gumman. Ja det är det nog. Men vi tar det nån gång på krogen. Kolla vimmelbilder. Haha :-) vi va grymma igår ;-) Puss Puss" /Pierre
Vilken är din favoritmålning?: ?
vart bor du? Kristineberg
Trivs du där? Absolut
Äger du några converse? Yes! Ett par svarta och ett par limegröna. Och ett par rosa fast dom är fake. 
Festar du mycket? Ja, det kan man väl säga att jag gör, hoho.
Sprit, cider, vin eller öl: Drinkar. Sprit blir det väl då.
Brukar du bli för full: Inga kommentarer... ;)
Vad har du för mobiloperatör: Comviq  kompis
Är du allergisk mot något: Nej.
Har du haft sex idag? 8-)
Nästa mål i ditt liv: Klara skolan 
Hur svarar du i mobilen: Om det är någon jag känner: "Hej!", "Ja?". Om inte: "Ah, det är Alex." 
Vem ringde du senast: Marcus
Vem ringde dig senast: Videomix Knalleland
Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam: No, jag hade min baby hos mig. 
Tycker du om din pappa: Klart jag gör.
Brukar du komma i tid: Haha.
När mår du bra: Alltid.
När blev du fotad senast: 
Igår.  
Hur känner du dig nu: Rastlös.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt och jeans. 
Vad tycker du om fötter: Äsch, bryr mig inte så mycket. Bara de inte är blöta eller luktar illa.
Är du smart: Oh, ja.
Är du aktiv i skolan: Någorlunda.
Vad saknar du: Ingenting just nu! Eller jo, en egen lägenhet. 
Hade du en bra kväll igår: Nja, sådär faktiskt.
Favoritdryck på morgonen: Oboy.
När brukar du gå och lägga dig: Runt tolvtiden. 
Är du blyg: Nej.
Sysslar du med någon idrott: Springer till bussen ibland? 
Vill du hellre ha mail än brev: Det funkar bra med mail. Får jag ett brev så måste jag ju svara i brev. Neee.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte riktigt kärlek, men jag tror att man kan fastna för någon vid första ögonkastet. 
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: Två groggar, sen är jag full rulle! 
Har du spytt offentligt: Njae, faktiskt inte.
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: Hah, för två år sedan när jag precis börjar festa på allvar var jag och mina kompisar uppe på en fest och jag och Marie drog av oss kläderna och dansade haha.
Använder du stjärnor eller kajal: Inget av det. Eyeliner kan hända. 
Är du nöjd med ditt liv: Mycket.
Om inte, vad vill du ändra på: Mitt hår kan få växa en decimeter? 
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: Måste väl säga mode, fast blandar ihop det så att det blir min "egen" stil.
Är du bortskämd: Lite kankse. 
Vad gör du i morgon?: Lördag! Ska ha sovmorgon och morgonmysa med Marcus. Ska gå på stan med Malvina för att kika på uppsättning av mitt hår till balen, och på kvällen ska jag och Malvina ha tjejkväll @ her place. Toppenlördag!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback