♥ Helgen

Har blivit lite dåligt med uppdateringen nu i helgen.
Får skylla på att jag umgåtts med my love och jobbat, jobbat och jobbat.

Hoppade in extra igår kväll och jobbade från tjugo över fyra till kvart över tolv.
Sedan var det bara hem och somna till en film..

Idag har jag lekt med kusin Martina. Supermysigt! Var i Knalleland och åt korv med bröd och kikade även i några affärer. Sen så började jag jobba kvart i fem och jobbade ända fram till kvart över elva. Så nu är jag trööött..

Var även på Lager 157 igår och köpte en del grejer. Hittade en vit topp och fem par trosor. Haha.
Och så köpte jag världens snyggaste stövlar på Scorett Outlet också. Lägger in bild imorgon om jag kommer ihåg ;)

Ne, nu blire sängen. Godnatt!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback