♥ I'm just working.. and working..

Och så var det lördag.

Jobbade hela kvällen igår och kommer jobba hela kvällen ikväll.
Det var kul igår kväll men känns jäkligt drygt att man aldrig hinner göra så mycket annat på helgerna..
Men gött med cash sen, det kan jag lova!

När jag kom hem från jobbet igår satte vi oss och kollade på Alice i Underlandet.
Vilken nostalgikick det var! Helt sjukt. Men vad bra den är. Skrattade igenom hela..

Idag har jag varit i stan/knalleland med marcus. Han skulle köpa en shaker och jag köpte saltspray, nagellack och nagellacksremover.

Nu ska jag fixa mig i det sista sen drar jag till jobbet! Ciao!

mams:

men lilla gumman .. Alice i underlandet är ingen komedi juuue ^^

2008-02-09 @ 18:42:26
Samira - Tråkbloggen:

Utlottning av design på min blogg om du är intresserad!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback