♥ Jag har en ny kärlek...

... Björn Gustafsson heter han. Jag vet, he is "old news". Men gah!
Kan man göra annat än att inte älska honom? Med sitt pojkaktiga leende och med det busiga håret.
Haha, och rolig är han också. Så rolig! Kolla klippen!

Björn: Aamen.. det typ känns som om att den här tjejen hon har liksom verkligen koll
Anders: Vad har hon koll på?
Björn: Aamen.. vart man ska hänga, vart man ska käka... Hon vet vad som är top notch
 

Anders: När grundades Nordea?
Björn: Borås!


Anders: I år uppmärksammandes en svensk som skulle ha fyllt 100 år om hon hade levat idag. Vem tänker jag på?
Björn: ... Lill-Babs. 
 

"... du är det roliga i hasch.. "

mams:

Jag är också kär i honom.. är jag för gammal tro? ;-)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback