♥ Knallelandsmys

Kom alldeles nyss hem från Knalleland där jag knallat omkring med min älskling... i snön!
Jag som var nästan säker och överlycklig att våren hade kommit!
Det är visserligen fortfarande februari, men ändå..

Hittade iallafall en snygg grå tunika/klänning som jag ska ha på mig ikväll.
Blir väl bild på den senare, ska ha med kameran ut ikväll. Köpte även ett par svarta spetstrosor, som Marcus fastnade för, haha :P

Nu snart ska jag ta bussen hem till pappa, träffa Frida och börja göra mig iordning.
Känns som att detta kommer bli en toppenkväll, trots att Frida antagligen fortfarande är bakis sen igår. Shit the same! ;)

Ciao!

Frida:

Antagligen så är hon faktiskt bakis fortfarande, men det börjar ordna upp sig nu :D

2008-02-16 @ 17:20:29
malin:

haha, visst är det. Men någongång måste man ju börja.
Grattis på namnsdagen :P

Natasha:

heeey! Jag vill ha bilderna från i lördags pls :D hiho

2008-02-17 @ 22:28:36
http://natash.blogg.se
Isak Bin Ladin:

tack Yuffsan för att du är den du är.

2008-02-18 @ 11:55:49
http://Descended.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback