♥ Kul skämt

Efter att mina cigaretter varit spårlöst försvunna i en och en halv timme så återfunns de.
Dock har jag ingen aning vem det är som ville skämta med mig. Men roligt var det inte.
Jag fick gå i ösregn för att köpa nya.

Jag och min syster vände upp och ner på fikarummet där jag var 100% säker att de låg.
Vi letade i ugnen, micron, sockerpåsen, alla skåp, alla lådor, i kylskåpet, i frysen, i papperskorgarna. Ingenstans!

Och nu låg de där, mitt på bänken. Vem försöker skämta mig aprilo!?

mams:

haha lite roligt var det ju.. :) nääää inte :(

2008-02-22 @ 15:08:23
Twinkle Trixabelle:

De låter ju inge vidare de där. Tur man itte röker! =D

egoina:

jodå, jag klarar mig nog..

2008-02-23 @ 15:27:19
Twinkle Trixabelle:

Förstår de..men man kan ju alltid sluta...

2008-02-23 @ 21:21:57
http://twinkletrixabelle.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback